Laseko ry vuosikokous pidetty – hallitus jatkaa työtään vähävaraisten tukemiseksi
Laseko ry sääntömääräinen vuosikokous pidettiin perjantaina 29.5.2026 yhdistyksen toimintatilassa Lahdessa.
Kokouksessa käsiteltiin vuoden 2025 toimintakertomus, tilinpäätös sekä toiminnantarkastajan kertomus. Tilinpäätös vahvistettiin ja hallitukselle sekä muille vastuuvelvollisille myönnettiin vastuuvapaus.
Vuosi 2025 oli yhdistyksen kolmas toimintavuosi. Toiminta painottui erityisesti ruokajakoon, jonka toteuttaminen oli mahdollista vapaaehtoisten merkittävän työpanoksen ansiosta. Lisäksi yhdistys tuki vähävaraisia perheitä erilaisissa haastavissa elämäntilanteissa sekä järjesti jouluapua apua tarvitseville perheille.
Yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin edelleen Melina Pekkola. Hallituksen jäseniksi valittiin Taina Tokko, Suvi Elpiö, Virpi Salminen, Natalia Nesterova, Mette Pekkola ja Mari Niskanen.
Toiminnantarkastajaksi valittiin Irja Vuorela ja varatoiminnantarkastajaksi Kaisa Partanen.
Vuosikokous vahvisti myös vuoden 2026 toimintasuunnitelman ja talousarvion. Jäsenmaksut säilyvät ennallaan: henkilöjäseniltä 10 euroa vuodessa ja yritysjäseniltä 50 euroa vuodessa.
Uusi hallitus järjestäytyi välittömästi vuosikokouksen jälkeen ja jatkaa työtään vähävaraisten perheiden, vanhusten ja muiden apua tarvitsevien tukemiseksi Päijät-Hämeen alueella.
Laseko ry kiittää lämpimästi kaikkia vapaaehtoisia, lahjoittajia, yhteistyökumppaneita sekä toiminnan tukijoita kuluneesta vuodesta.
LASEKO ry:n jäsenet kutsutaan yhdistyksen vuosikokoukseen.
Aika: perjantai 29.5.2026 klo 15:00
Paikka: Lasekon toimintatila, Sammonkatu 6, Lahti
Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen määräämät vuosikokousasiat
LASEKO ry:n hallitus toivottaa kaikki jäsenet lämpimästi tervetulleiksi vuosikokoukseen rakentamaan yhdessä yhdistyksen tulevaa toimintaa.